D.E.K.A.T

Entry kali ini berbeza sikit..Nanti yang esok-esok kita cerita lain yek..Nak lari topik sikit..Hhahahaha..Barulah variety…Gitu..Huahuahua!

Oklah..Teringat akan apa yang arwah Mak cakap..Ini terlintas dalam fikiran bila aku perhatikan banyak perkara yang aku hadapi dan lihat disekeliling.. Betul kata Mak..Restu Ibu Bapa itu penting..Tak kira dalam apa jua keadaan sekali pun..

Mak selalu pesan..Jangan tinggal solat..Jangan..Uhuhuhu.. Apabila pelbagai benda yang kita hadapi tidak kiralah ujian besar mahupun kecil, Allah itu tahu kita boleh handle atau tidak..Tetapi, sekali lagi..Solat jangan tinggal..Nnnggeeee..InSha Allah ia dipermudahkan apabila kita selalu dekat dengan NYA..

Tak susah pun..Tapi kita yang jadikan ia susah..Jangan menidakkan apa yang Allah telah tetapkan..Ikut sahaja..

Moga kita sentiasa berusaha menjadi muslimah yang baik..sempurna itu tidak tapi tidak mustahil kan..

Maka dengan itu..sila ingat, ALLAH SWT sentiasa melihat apa yang kita buat..

Ingat tu Ina! Pesan untuk diri sendiri..Orang yang sentiasa berpesan tu sudah tiada..Kalau dia ada pun adakah kita ni ikut? Tepuk dada, tanya minda, tanya iman..Huhuhuhuhuh..

Ala-ala entry insaf ke camne ni? Heheheheh..Sekali sekala..tak salah untuk mengingatkan sesama sendiri..Terutama diri sendirikan..

Kita yang tentukan segalanya..Oleh itu, be firm! Ingat tu Ina!

Chow Chin Chow!

Advertisements

2 Comments Add yours

  1. Nourul Depp says:

    dekak…dekak πŸ˜›

    Like

    1. Ina Mohd says:

      haip!typo lah :p

      Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s