SHAKE IT OFF!

Wow!!! Makin busy nampaknya…Otak pun macam berjalan tak tentu hala je aku rasa..Hahahahah..Sekejap fikir pasal A sekejap pasal B sekejap C dan sampai la huruf Z..Kalau selepas huruf Z pun ada huruf lain, ha sampai huruf itu la terfikirnya..Hahahahah..Apa aku merepek ni! Hiks!

F.O.C.U.S! Hai itu lah dia..Bila aku buat sesuatu contohnya design flyer ke apa, focus terlebih..Hahahah..Tidak la hebat seperti pekerja grafik etc..Tapi boleh la dari tak ada untuk buat sendiri pakai..Kan..Kang minta orang buat kena berupah bagai pulak..Actually aku memang suka benda-benda macam tu..Cuma tak belajar lelebih..So belajar sendiri sahaja..Maka hasilnya tidak la gah..Tapi puas la hati bila tengok design sendiri tu kan..Hahahahah..

Yerrr bila buat design, aku memang kena focus betul-betul..Tak boleh orang kacau..Sebab nanti idea tu lari tanpa selipar..Eh tetiba..Hahahaha..Untuk hilangkan penat mata, aku ala2 turun naik tangga..Tu nak rehat la konon..Bila dah buat tu, aku tak boleh stop..Kalau stop haa tunggu la 50hari lagi aku buat..Terus jahanam flyers tu..Hahahaha..And satu lagi, kalau otak aku penat atau serabut, aku tak leh buat..Kalau ada masalah, tapi kena buat juga, tolak tepi jap masalah tu then buat dengan focus yang tinggi..wah statment! Hahahah..Tapi boleh tengok la design yg “bermasalah” hasilnya..Hahahahah..

Eh ke laut hindi lak cite nya..Aku nak cite pasal lain lah!

Seperti biasa, ZUMBA SHAKE IT OFF kembali! Dengan siapa lagi, Zin Nourul & Zin Jen… Satu di Kuala Lumpur dan satu lagi di Singapuraaaaa..

Ok..nampak tak? Kalau tak berapa clear boleh zoom..Atau hubungi sahaja diri ku..Tak susah pun.. Jom kita jumpa, zumba, pastu borak-borak..Tak nak borak-borak pun tak apa..Tak kisah..Yang penting you all keluar peluh and having fun with us! Okay?

Chow Chin Chow!

Leave a Reply

