NUTRISI YANG SEIMBANG

Hari ini aku follow up client aku yang berada di Pulau Pinang..Dia baru minum Herbalife..Jadi kena sentiasa monitor..Tapi tidak lah 24jam..Kang meroyan pulak hari2 aku whatsapp ke call kan.. Bila tengok senyap tu, aku pun saja lah follow up.. Lepas raya ramai sakit eh..Ha tu la..gelojoh sangat makan..Or tak baca doa! Hahahahah..

So client aku nan satu ni tak sihat..Sebenarnya ada lagi yang sakit..Yang kat Klang..Sorang lagi kat Puchong..Yang Puchong tu baru pregnant..Ok, ini aku nak bagi semua clear bab ini..Kalau sakit je mesti nak kena stop minum Herbalife ke? Kalau yang pregnant tu maybe aku faham la..Sebab pembawakan kan..

Seperti yang aku bagitahu sebelum ini, Herbalife membantu seseorang untuk sihat dengan nutrisi..Aku tak nak bandingkan dengan produk-produk yang ada dalam Malaysia ini..Tapi korang Β boleh fikir sendiri..Kan masing-masing cerdik pandai..

Herbalife ialah NUTRISI..Jadi anda sakit ke apa, ia tidak menjadi masalah..Boleh sahaja minum..Malah lagi bagus..Sebabnya, bila sakit, badan kita kekurangan nutrisi..Badan jadi lemah..Masa itu kita kenalah top up badan dgn nutrisi..Bukan top up telefon ya..Kalau pakai top up, sila guna bil..Hahahahah..Tetiba.. So, Herbalife membantu yang tengah demam ke apa untuk adjust kelemahan dalam badan..Cumanya korang rajin ke tidak buat shake..Ye la kan..Demam, tak larat etc..Senang je..Aku ambik contoh diri aku sahaja..Agak-agak aku rasa badan tak best, aku akan minum shake banyak kali..Sebab aku tahu, shake membantu aku untuk bertenaga..Tak kira la lepas aku bangun tidur ke apa..Alhamdullilah okay..

Nampak? Ok, gambar pertama yang korang tengok tu, selepas work out sangatlah bagus untuk anda minum shake or F1 Herbalife..Elok selepas 30minute..Perrgghhh awesome! Bagi anda yang suka bersenam lah.. Gambar ke dua..Haaa nampak??? DON’T REPEAT! Faham? Gambar ketiga, bagi yang tengah berpuasa enam mahu pun ganti..Nah “makanan” yang sesuai untuk anda..

Tadi aku ada tulis pasal pregnant kan? Kalau masih elergic ke apa, ini nasihat aku..Ya ada yang tak boleh telan shake sebagainya..Bila anda dapat minum, maksudnya dah tak ada mual, eloklah minum shake..Sebabnya ia memberi nutrisi kepada bayi yang anda kandungkan itu..Kemudian memberi anda tenaga untuk anda…Tidaklah lemau je kan..

Ok..Outreach program under Yestowellness untuk bulan July 2017, ada tulis di gambar..

23 July 2017 – Lake Garden, Kuala Lumpur – 7:30am onwards

29 July 2017 – Singapore – 5pm onwards

Untuk pertanyaan lanjut boleh hubungi aku di inamohd64@gmail.com atau +6017-9353909 .

Yer! Kita berzumba bersama Zin Nourul! Ya, dia coach dan uppline aku..The best! Jom berzumba dan jumpa ramai-ramai..The most important is, to be healthy! Tak pandai Zumba? Laaa goyang je..Aku pun tak pandai..Hahahahah..And kedua-dua hari ini, kita akan buat wellness evaluation.. Boleh tahu dalaman anda..Percuma sahaja..Jom!

Chow Chin Chow!

 

Leave a Reply

