RIANG RIA HARI RAYA!

Hamboi hamboi..meriah raya nampak..Hahahah! Makan pun sakan la ye..Tahniah! Hahahaha..cakap kat diri sendiri juga ni haaa…

2017 nampaknya raya jalan-jalan betul..Hari pertama kami sekeluarga ke Ampang..Rumah makcik sebelah arwah Mak..Aku pergi dengan Ateh..Dia balik sini..So bersakan dengan dia..Abah pastilah aku bawa..Mana boleh tinggal..Raya pertama raya di Kuala Lumpur betul..Rumah kakak pun pergi ler..Mana boleh tidak pergi..Tak pernah si Abang bertanya, dia tanya..Hahahahah..Harus la kena pergi kan..Kalau pergi hari lain mahu ada yang senyum kelat..Hahahahaha..Dua rumah wajib memang kena pergi..Ampang dan Bukit Ceylon..Raya pertama ya..Bukan raya kedua ketiga sepuluh..Hahahahah..

Raya kedua pula kami sekeluarga ke Kuala Lipis.. Keluarga belah arwah Mak juga..Macam-macam makan..Tapi tidak la gelojoh sangat..Perut aku kan kecik..Hahahahah..Sampai KL pun before Maghrib..Lega..

Pepagi Ateh sudah balik Perak..Dia datang semula KL..Aku? Kat rumah sudah..Penat berjalan..Hahahaha..Bawa-bawa rehat..Khamis start kerja, minda dah tepu, payah pula..Minda kena bekerja..Jangan ke lain! Bahaya..Hahahahah..

Haaa..rasa badan ada rasa pelik tak lepas beraya sakan ni? Hahahaha..Maka silalah kembali ke jalan yang benar..Β Β CABARAN SIHAT SECARA BERHEMAH masih dibuka..Aku nak mereka yang betul-betul serius nak sihat! Lagi-lagi lepas raya..Yang dalam team aku pun, harus diutamakan..Bagi mereka yang hilang dari radar tu bawa-bawa kembali ke pangkal jalan ya..Sebulan bagai nak rak berhemah, raya pertama je jadi berhimuh macam mana tu?! Hahahaha..Jadi cepat! Kita detox dan kembali kepada yang asal!

Nah buat inspirasi : RESULT!

Chow Chin Chow!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s