SALAM AIDILFITRI

on

Maaf dipinta kerana sebulan juga tidak menulis..Hahahah..Bukan malas..Tapi mood tak marilah..Hahhaahah..Tapi sesiapa yg follow di sosial media aku, pasti dapat banyak info segala kan..So silalah follow..ahahaha..Sebabnya aku selalu share di situ..Oklah..Ahad ini kita akan sambut Hari Raya..Bagaimana persiapan raya anda? Aku? Nothing..Hanya baju raya yang telah dibeli oleh makcik aku ketika dia pergi umrah..So settle bab itu.. Maybe yang lain akan aku beli bila pakcik aku datang..

Ya aku raya di KL..Untuk kali kedua..Tahun kedua raya di KL setelah Abah bersama aku..Actually aku fikirkan dia sahaja..Tapi bila fikir lagi dan lagi, macam no point..Sebabnya??? Biar jawapan simpan di hati..Hahahaha..

Okay! Time raya ni aku pasti korang makan tak ingatkan?! Well aku pun!Heheheh..Tapi alhamdullilah aku boleh cover semula dengan pantas..Sebab aku ada BFF bersama aku..Iaitu?? Herbalife la..Apa lagi..Hheheeheh…

Itu perisa favourite aku buat masa ini..Sedap! Jadi kalau raya nanti, dah beraya sakan, balik rumah, itu akan aku cover semula..Ada lagi yang lain..iaitu guarana powder..Nak beli green tea perisa baru…Tapi bagi habis dulu yang guarana ni..So ada dua ni, dah settle dah..Tambah pulak dengan Aloe Concentrate..Lagi seeeelllleeessaaaii masalah kesenakan, kesebuan dan sebagainya..Paling utama berat maintain..Heheheheh..

Apa? Korang nak tahu lebih? Eh kena la tahu lebih! Contact aku segera di 0179353909 atau emel aku inamohd64@gmail.com ..Tak susah pun..Yerrrr sesuai untuk semua peringkat umur..Nak sihat ke nak sakit? Renung-renungkan! πŸ™‚

Chow chin chow!

Leave a Reply

