DUGAAN

Dugaan kali ini amat kuat buat aku…Setiap tahun ada sahaja benda yang tak kena..Actually everytime..Tapi aku sabar kan diri sendiri..Makan hati juga..Penat sebenarnya asyik makan hati..Kalau makan MCD ke apa best la gak kan..Eh? Hahahahah..No no no! Herbalife kan ado! :p

Selalu masalah aku ialah Pak Mohd..Ada sahaja yang berlaku dan tak kena..Aku tak tahu nak buat apa lagi..Perkara ini masih berlaku sehingga ke hari ini selagi aku tk ambik dia bawa balik KL..Haritu hantar balik sebab aku ke Singapore..Tak nak dia tinggal sensorang sebab ada sahaja halnya..Tapi aku memang boleh agak, tak akan aman aku kat KL kalau dia kt Kuantan..Masalahnya bila tak hantar balik, rengsanya mengalahkan apa je..Bosan aku rasa tau..

Serius aku tak tahu nak buat macam mana 😦 Redha tu redha..Sebab bapak kan..Cumanya selalu berlaku disaat aku tidak ada orang di sisi..Yang ada pun tak sesuai aku rasa..Sebab dia pun serabut dgn benda lain..Tak akan aku nak bagi dia lagi serabut kan? Tapi muka aku ni kan tak leh cover..ahahahah..pdhal aku ni sengih laaaa tapi tetap la tahu and perasan..hiks!

Tak apa la..nak sedapkan hati..Allah tak akan bagi dugaan kepada hambaNYA begitu sahaja..DIA tahu hambaNYA itu kuat dan boleh hadapi dengan jayanya ( macam sukan la pulak..ahahaha)..

Tak apa Ina..Tarik nafas, hembus..FOCUS…

Kerja, kerja,kerja, kerja…

Masalah – handle secara berhemah.. – peringatan buat diri sendiri!

Chow chin chow!

Leave a Reply

