ALLAH itu maha adil

Untuk bercakap mengenai Agama, aku bukanlah alim..Ada juga lubang sana sini..Ya arwah Mak seorang ustazah..Tapi arwah tak suka orang panggil dia ustazah..Kata arwah, dia bukan masuk universiti..Hanya sijil dari tempat dia belajar..Tetapi arwah memang mengajar mengaji..Memang orang hormat arwah..Setelah arwah pergi, rasanya macam kosong di kawasan rumah..Selepas itu kawan arwah pun turut sama pergi..Haish..

Ok ok..Tak nak cerita pasal itu..Nak sentuh sikit mengenai dugaan yang diterima..Tidak kira siapa pun kita, dugaan yang ALLAH bagi itu ada sebabnya..Ini peringatan untuk diri aku juga..Jangan nak berhuhahuha sangatlah kan..Mati tu bila-bila sahaja..Haish..Tak nak cakap pasal tu! Tatut!

Pelbagai cara ALLAH nak bagi atau tunjuk kepada kita..Tetapi kadang-kadang manusia ni buat-buat tak tahu atau nampak..Errr termasuk lah aku..Hhehehehe..On the way berubah sikit demi sedikit..Tambah apa-apa yang kosong dan lubang..

Aku cuma nak tulis satu je..Banyak sudah ALLAH bagi dugaan, cabaran, tapi mustahil tak nampak lagi..Apa tandanya? DIA mahu kita dekat denganNya..Itu sahaja..Kerana kita telah tersasar jauh..Sudah hilang dari radar orang kata..ehehehe..

Ok lah..mata layu..semalam tidur 3am..tak leh tidur..sebab panas..Panas hati, panas badan..Ha gitu…

Chow chin chow!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s