Healthy active living…

Amboi tajuk english..Hahahah!Sesekali…Adakah back on track atau masih lost track? 50-50..Heheheh..Susah betul kali ini nampak gayanya..Maybe aku frust sebab orang yang aku harapkan tu, sebenarnya bukan seperti yang disangka..Maka aku tak ada team yang kuat..Aku base on apa yang ada sahaja..Tak kisah lah! Keep searching Ina!You can do it!

Ok, talk about healthy active living..Aku nak cerita sedikit..Kalau terbanyak tu tak payah la baca kalau rasa tak mahu tahu..Hahahah! Satu perkataan yang keluar dari mulut sesiapa pun mengenai Herbalife, ialah MAHAL..Tapi bila aku tengok memasing makan pun tempat mahal, makanan mahal..Yang biasa2 pulak yg lebih berminat nak minum dan nak sihat..Camne tu? Perangai manusia kan..

Semenjak aku serius buat Herbalife, pelbagai ragam manusia dah aku jumpa..Tu baru sikit..Mental aku jadinya..Belum setahun pun lagi ha..Hahahah..Tapi aku consume dah lama..Baru tahun ini sahaja serius..

Ok anda kata MAHAL eh? Sekarang kos hospital sudah meningkat..Kalau kesihatan tidak dijaga, yang MAHAL itu juga yang akan anda keluarkan..Sebelum apa-apa, baiklah kita mencegah..Herbalife bukannya supplement tetapi NUTRITION..Memberi nutrisi dalam badan kita..Dari situ kita akan sihat..Tapi sihat dan elok bagi mereka yang benar-benar SERIUS untuk hidup secara sihat..

MAHAL? Mungkin ya mungkin tidak..Kalau tanya aku,permulaan dulu aku cakap ya..Tetapi sebenarnya tidak..Daripada makan bukan-bukan, yang menambahkan gemuk, baiklah aku bertukar cara lifestyle kepada minum Herbalife..Orang kata, orang kaya minum Herbalife..Oh really? Cuba google dan lihat betul-betul..

Aku sendiri bermula dengan 1 produk sahaja..Kemudian aku jadi product lover..Selepas itu baru aku add on produk lain..Badan rasa best..Kemudian perbelanjaan makanan aku pun kurang sebenarnya..Tak percaya? Itu aku tak nak cerita panjang..Kena one to one dengan aku baru aku cerita..

Aku kecik kenapa nak minum Herbalife?? Itu orang selalu judge yang bukan-bukan..Satunya untuk sihat..Kemudian dapat ideal weight aku..So sekarang sudah dapat..Dan masih menggunakan Herbalife tanpa was-was..Tak susah pun sebenarnya nak ubah gaya hidup permakanan anda..Utamanya, anda MAHU atau TIDAK..Kalau banyak ALASAN, jangan kata produk bagus, yang tk berapa bagus pun tak boleh membantu anda..

Jangan salahkan produk kalau anda tidak dapat apa yang anda mahu..Sedangkan anda sendiri tak nak berubah..Maka kalau rasa badan itu nak sihat, boleh hubungi aku dengan segera..Aku boleh bantu.. πŸ™‚

  • 0179353909

Chow Chin Chow!

Leave a Reply

