Huh!

Boleh rasa tak kalau dada rasa nak pecah? Pastu kau tak tahu nak cite kat sapa..Ada tempat nak cite tetapi kau rasa macam tak sesuai..Pastu kau jadi tak tentu arah sebab ala-ala naik hantu..Bila tengah rasa tak best, apabila ada yang buat perangai ke, buat endah tak endah ke memang nahas la dengan aku! Uh! Tak suka ada rasa camni.. Sebabnya aku akan mood ke laut..Orang yang terdekatlah yang akan kena dulu.. Tadi hampir-hampir juga..Tapi aku terus minta maaf..Uhuhuhuhhu..

Busy tu memang busy..Aku nak capai apa yang aku target..Tapi dalam masa yang sama ada sahaja perkara yang tidak kena berlaku..Salah satunya Pak Mohd..Haish! Meminta betul la! Bukan aku tak bagi dia balik Kuantan..Bila dia balik,memang masalah akan sentiasa muncul! Meminta sungguh! Yang adik dia, iaitu makcik aku, suruh tinggal lama sebabnya this week sepupu aku kahwin..So aku bagitahu tengok2 la abang kesayangan dia tu sebabnya aku dah tahu dia memang ke rumah khinzir hutan..Tak leh nak buat apa! Seronok la khinzir2 tu sebab Pak Mohd ke sana..Yang Pak Mohd pulak berbuih dah mulut aku dan ramai orang cakap jangan pergi..Apa ke bebal sangat dan nak faham! Payah betul lah! %$^&*(*&^%$%^&*() Ha nampak? Hahahahahah..

Then pasal business aku yang baru aku buat ni..Macam hebat je kan..Of coz la hebat sebab produk hebat..Yang tak hebat mereka-mereka yang bagi alasan yang tak munasabah.. Paling best sibuk! Sedangkan tempat kerja kau tak jauh mana pun…Tapi alasan kau tu..Hadoi! Masa nak tu kemain lagi..Dah elok berat turun, nampaknya naik semula..Penat aku follow up tau! Bukan nak balasan ke apa tetapi cukup sekadar dengar cakap, lepas tu nak tengok kau sihat! Tapi kalau kau banyak sangat alasan, macam mana aku nak bantu kau! Sick people! Ni bukan seorang ya..Beberapa..Yang masih di jalan yang benar tu, aku bersyukur sesangat..

Lagi satu pantang betul aku, bila aku tanya something, kau tak jawab sebaliknya kau cakap sekejap…Pastu kau sibuk ke lain..Aku ni tunggul eh? Huh! Sorry la..Entry kali ni agak meroyan..Hahahaha! Sebab aku stress! Sekian!

Chow Chin Chow!

Leave a Reply

