Down

Minggu ini aku rasa agak stuck sikit..Sebab penat..Heheheheh..Penat berfikir kut..Lepas tu senyap tak berkata apa-apa..Hahahaha..Simpan jer lah kan..Bukan down sebab apa sangat cuma ada ketika kita takleh terima sesuatu perkara atau terfikir kenapa boleh jadi sebegitu..Macam sekarang ni, aku memang susah sikit nak bercerita sesuatu perkara yang buat aku rengsa..Bila dah rasa takleh simpan baru lah terhegeh-hegeh nak cerita..

Disebabkan apa? Aku tak ada tempat nak bercerita..Dulu ada kawan..Tetapi aku rasa macam cannot go dah..Kita akan rasa kecil hati apabila kawan yang kita baik buat sesuatu perkara diluar jangkaan..Tapi kita takleh nak cakap sebab kesahihan itu kabur..Tetapi sebenarnya kita tahu ia benar..Jadi anda ambil pendekatan, back off..Bila perlu sahaja anda berkata-kata..Disebabkan itu, perangai pendam aku kembali..

Dah takde tempat..Heheheheh..Actually we need someone that we can talk anything..But for me, certain people, got their strength..Maybe ada perkara tertentu kita boleh cerita dan ada juga tidak..Selalunya aku ada dua orang sahaja tempat untuk aku bercerita..But now..Ummmm..kena reserve kat diri sendiri je rasanya..Nak sedapkan hati..Aku akan biasa nanti..Heheheheh..Macam tak pernah terjadi pada kau Ina oi..Hahahaha..Use to be kata orang putih…

So tengok lah macam mana..Aku banyak busy kan diri..Pastu membebel tak ada masa untuk diri sendiri dan paling penting untuk Pak Mohd..Hahahahah..Even aku tak tahu nak cakap apa dengan dia, tapi aku tahu, aku kena ada masa dengan dia..Abah, sekarang Ina tengah buat sesuatu..Ina tak boleh berhenti sesuka hati..Tak apa..31 ni aku bawa dia jalan-jalan..Dalam pada kata nak bawa jalan-jalan tu, terfikir juga, nak bawa dia pergi mana..Aduh!

Tak kan nak bawak ke KLCC pulak..Selalu kalau aku bawa dia keluar mesti bawa pergi makan..Ummm nak tanya akak aku la..Sebab Pak Mohd dok banyak kali cakap nak jumpa dia..Nak tengok bebudak sebenarnya..Sepanjang dia tinggal dengan aku, aku tk bawa lagi dia jumpa kakak aku nan satu tu..Bukan apa..Aku malas..Dan sedikit rasa malu..Malu dengan kisah sebelum ini..Kisah yang dibawa oleh Pak Mohd..Yang membawakan hidup aku jadi tak keruan tu..Haish..Tak apa la..Kisah dulu jangan dikenang walaupun sakitnya masih ada..Puuiii ayat! Hahahahah..Oklah..

Esok kerja woiiii..

Chow Chin Chow!

Leave a Reply

