Layu juga!

Apa yang layu??? Aku lah! Kan aku cakap haritu aku pening kepala bagai..Isnin aku terus takleh nak bangun..Tak pergi kerja terus..Hari ini (Selasa) baru masuk office..Last week memang badan aku panas..On off je aku rasa..Tapi aku malas nak layan..Sebab kalau layan kang jadi manja..Sabtu Ahad ke Singapore..Tu dah satu hal..Agaknya cuaca..Pastu dalam bilik hotel kan ke sejuk..Pastu sejuk panas, maka badan pun mula la tak best..Pening dah kurang..

Isnin seharian aku atas katil..Sedar, tidur..Sedar, tidur..Itu je la yang mampu..Aku bangun pun sebab nak solat..Kalau tidak? Ummm begitu je la atas katil..Hahahaha..Sakit badan tau..Padahal bukan aku yang drive pun pergi Singapore..Tapi duduk pun sakit ler..Hahahahah..Hari ini ok lah sikit dari semalam..Tapi kepala lak tetiba rasa pening..Lempang kang! Tak suka tak suka! Agaknya banyak berfikir..Masa aku kat Singapore, ada orang call..Tapi for sure la aku tak angkat..Habis la top up aku kan! Hheeheheh..

Aku sms kata nanti lepas aku balik Singapore, aku call..Pastu esoknya tu call lagi..Dah bagitahu bila balik..Tapi nak jugak call! Huh! Menyirap juga lah..Sebabnya, masa aku call, tak pernahnya berangkat..Maka, rasakan! Bukan aku nak lari..Tapi kau call masa waktu yang tidak kena..So rasa la macam mana aku rasa..Jangan cakap aku tak bayar kerja kau..Aku dah bayar ya! Balance ada lagi tu pun bukan untuk bayar kat kau! Dah la buat kerja tak habis! Mentang-mentanglah bapak aku begitu..Argh malas cite dah! Menyirap! Uhuhuhuh..

Nampak tak gambar kat atas ni?? Kenapa ada VIP 1,2 dan 3? Haaa…korang nak sihat kan? Ada promosi istimewa untuk korang..Promosi ini untuk bulan Ogos dan September sahaja..Korang pilih yang mana satu korang mahu.. Perlu beli dua bulan berturut-turut iaitu Ogos dan Septemebr la kan..Apabila korang sudah berbuat demikian, anda layak untuk berkaraoke bersama dengan Nourul Wahab Depp! Hehehehe..Tak percaya? Silalah percaya! Bayar juga ke karaoke tu? Oh tidak perlu! Semua itu FREE.. Sudahlah boleh karaoke, bakal menerima hadiah menarik dan juga ada cabutan bertuah..Kalau korang suka karaoke, melalak la korang nanti..Dipersilakan! Heheheheh..Itu adalah hari anda..Bila? Acara akan berlangsung bulan Oktober..Tarikh akan diberitahu kemudian.. Segala pertanyaan boleh hubungi aku di +6017-9353909…. Opsss kami buat di Kuala Lumpur..Hhehehehe..Terbuka kepada semua di luar KL juga kalau mahu datang..Dipersilakan πŸ™‚

Haaa cerita pasal Herbalife baru lah seronok sikit..Hehehhhe…Jangan lepaskan peluang ini..Promosi ini hanya dari kami di Yestowellness Team! Cepat rebut peluang ini..Sihat sama-sama, karaoke pun sama-sama.. Ayuh!

Chow Chin Chow!

 

Leave a Reply

