Ngantuk..Penat..Sibuk

on

Tak tahu nak tulis apa..Tapi macam banyak benda sahaja aku nak tulis..Tapi tak tahu nak tulis apa..Hahahahah..Guano demo?Heheheheh.. This week khabarnya pakcik aku yang duduk di Sarawak akan balik KL.. For sure rumah aku menjadi tempatnya kan..Dan katanya nak tidur rumah aku.. Tapi tak tahu hari apa..Aku pulak tidak la tanya..Hahahahah..Tetiba lupa nak tanya..Tak kisah pun.. Sila-sila..Rumah aku kan dah jadi macam rumah utama..Matiklah nak! Hahahaha..Sebab barang dapur tak ada sangat..Aku beli selalunya hari-hari..Yang belinya Pak Mohd..Hahahaha..

Aku bagi dia kerja..Dari dia duduk baring jalan sana sini baik dia pergi kedai dengan ada faedahnya..Faedahnya ialah beli barang dapur..Heheheh..Selalunya aku suruh dia beli sayur..Kalau barang-barang lain, aku beli..Aku akan pastikan sehari tu aku pergi Jusco or Sg Wang untuk beli..Kenapa Sg Wang? Dah dari office aku tu, situ je yg senang..Kecuali kalau aku ikut bos aku ke Pavilion, aku selit la beli apa2 yang patut..Heheheh..Lepas raya ni aku tak shopping barang dapur lagi..Nanti la..Haritu tak beli apa sebab Pak Mohd tak ada..So tidak la aku rajin nak beli kan..Hheehhehe..

Minggu ni busy juga..Khamis ada open house..Sabtu ada Client Day & Zumba.. Ahad bos ada show.. Ha terkangkang..Heheheheh.. Kalau pakcik aku nak ajak ke mana-mana nampak gayanya tidaklah boleh..Huhuhuhu..Kecuali selepas pukul 5pm ke atas..Ada la aku kat rumah..Aku baru berangan nak bangun lewat Ahad ni..Hahahahah..Tapi kalau pakcik aku ada datang, tak leh la pulok..Uuhuhuh..Show bos pukul 2:30pm…Kena ada kat tempatnya pukul 2pm..So ada la masa aku nak tidur..Tapi…kalau pakcik sudah ado?Hahahahah…

Sekali lagi aku nak beritahu, Sabtu ni kami adakan Client Day & Zumba..Bermula 10 pagi..Tempat akan diberitahu apabila anda contact aku personally..Ada pelbagai cara nak contact..Boleh email aku di haz_haza@yahoo.com atau komen sahaja di entry ini…Tinggalkan contact nombor atau email, aku akan contact korang.. Ok? Hari ini aku ngantuk awal..So nak tidur awal..Semalam rasa macam tak cukup tidur je..Uhuhuhuhuh..Bila tak cukup tidur, aku selalu penat..Itu lah masalahnya..Heheheheh.. Itu yang kengkadang mood ke lautan hindi..Hahahaha..

Chow Chin Chow!

Leave a Reply

