Rutin harian…

on

Fuhhh..Raya sakan ke? Hahahah..Tidak laaa..Jumaat sibuk dengan Big Boss punya show di Shangri La..Lepas tu semalam (Sabtu) aku seharian dalam bas..Naik bas pukul 10:30 am ke Kuantan..Lepas tu 4pm balik semula ke KL..Ala..ambil Pak Mohd..Mana boleh dia lama-lama di Kuantan..Bahaya! Bukan boleh dipercaya.. Hari pertama tinggal pun esoknya dah pergi rumah khinzir hutan..Menyakitkan hati aku je..Cakap bukan nak dengar.. Kalau marah, lagi la dia tak faham..Sebab dia dah kurang dengar! Aku kena buat yang pakai kat telinga tu kat dia..Senang sikit untuk orang bercakap dengan dia..Nggeeee..

Lepas raya haritu, aku tinggal seorang kat rumah..Pak Mohd tak ada..Berjaya juga aku sensorang..Hahahahaha..All okay gitu..Rutin harian seperti biasa berjalan dengan lancar..Walaupun mood nak cuti tu masih ada..Hahahahah..Padahal cuti bukan sebab nak jalan-jalan ke apa tapi nak relax se-relax nya..Hahahah..Tamak kan? Hehehehe.. Ya la..Bila dah start kerja, semua fokus kerja..So aku tak nak ala-ala tk fokus..Itupun Β semalam ada perkara terlupa..Bos aku dah tegur..Heheheheh..Bila kelam-kabut, kekadang-kadang otak tak berfungsi dengan baik..Tu yang lupa..Huahuahuahua..

So sekarang fokus aku – cari show, cari client, menulis, cari suami..Eh? Hahahahaha..Ada ke yang nak berkenalan ni? Hahahahah..Gedik tak? Kisah pulak aku kan.. Cakap pasal show tu, bukan untuk aku tetapi untuk bos la kan..Kena cari..If not payah juga.. Masih menulis???Macam aku beritahu sebelum ini, aku dah takde dengan mana-mana portal or organisation..Aku freelance..So masih tercari-cari..Dalam masa yang sama, ada project dengan seseorang yang akan dibuat..Masih dalam perancangan..Tunggu kata On sahaja sebab tunggu project dia settle dahulu..Ini takleh cakap lelebih..Sebab belum ada physically..So tunggguuuu..

Sapa minat Zumba??Kalau ada sesapa minat Zumba, ada jemputan khas untuk anda semua.. Ini details :

Sabtu – 23 Julai 2016 – 10 pagi

Tempat akan diberitahu apabila anda confirm nak datang..Pastinya di area Kuala Lumpur..Siapa lead for Zumba?? Bos I la! Heheheheh..Kalau korang nak datang,let me know selewat-lewatnya sebelum Jumaat.. Tinggalkan nombor anda di ruangan komen atau boleh emel aku di haz_haza@yahoo.comΒ  Β okay? Jom kita sihat sama-sama..Barulah best!

Chow Chin Chow!

Leave a Reply

