Salam Lebar – an

on

Opssss..Heheheheh..Jangan terasa pula ya..Tidak bermaksud apa-apa.. Tahu pasti semua tengah syok makan itu ini kan..Sama lah kita..Hahahaha! Tapi aku ambil sikit sahaja..Kena behave..Kalau tidak nanti, merana nak turunkan berat badan..Naiknya cepat..Turunnya jahaaaannaaammmm..Aku dalam proses memaintainkan berat badan..Alhamdullilah berjaya dapat berat ideal.. Ada yang kata aku tak perlu buat semua itu.. Sebenarnya kena..

Sejarah keluarga aku banyak yang tak berapa menarik..Jadinya sebelum apa-apa baik aku ubah cara lifestyle aku..Ya tahu..Mati itu bila-bila..Tapi tak kan tunggu sakit teruk baru nak fikir akan kesihatan sendiri kan? Sekurang-kurangnya masa tengah sihat ni, kita jagalah betul-betul badan kita..Badan nak guna lama, bukan?

Sebenarnya aku menggunakan produk Herbalife ini tidak lah baru..Tahun ini masuk empat tahun sudah aku amalkan..Alhamdullilah badan rasa best..Sakit tu sakit juga..Tidaklah kata sihat all the time kan..Sebenarnya ada yang salah faham mengenai Herbalife..Herbalife bukan supplement semata-mata..Sebaliknya ia memberi nutrisi dalam badan kita..Renew sel dan sebagainya..

Bukan sahaja untuk kurus, sebaliknya maintain weight dan yang kurus nak gemuk pun boleh..Mesti tak percayakan? Β Sebenarnya cara pengambilan yang berbeza bagi ketiga-tiga itu..Aku tahu, ramai yang seperti tidak percaya dengan produk Herbalife..Ada sahaja cerita yang kurang enak didengar..Itu biasalah kan..Tapi kalau korang tak tanya, maka korang tak kan tahu kebaikan Herbalife..Jangan hanya dengar sahaja tanpa bertanya..Malu bertanya sesat jalan..Ini kalau dengar sahaja, maka sesat jalan juga πŸ™‚

Chow Chin Chow!

Leave a Reply

